Klachten doorgeven
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Het liefst per e-mail info@deswaan.nl, onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer met een beschrijving van de klacht. Een digitale foto erbij ter verduidelijking kan helpen.
Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Kantoor deSwaan inzake Krstpkkt.nl
De Swaan 18
1722 PW Zuid-Scharwoude
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop
Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Belangrijk: Zet bij een briefwisseling altijd uw mailadres erbij, we mailen u dan een ontvangstbevestiging en de manier waarop wij uw klacht kunnen oplossen.